28 May 2008

Продължение на пътеписа

След Плевен бях в Русе и Велико Търново - и на двете места много ми хареса. Клишето, че Русе е европейски град, е съвсем оправдано, а във Велико Търново става все по-красиво. Иначе тази седмица започнах в София и се очертава да я завърша някъде между Кричим и Михалково.
За малкото време обаче, което прекарах в Пловдив, се забавлявах истински. Бях на бал - чувствах се като абитуриентка за втори път. Поводът беше 50 годишнината от основаването на гимназията. Настроението беше страхотно, а купонът - незабравим. Точно като на бал :)
Снимки тук.

2 comments:

denitsa said...

мисля си за теб, докато те няма...;)))) надявам се на разходка скоро.

Iva said...

Да, аз пък едва вчера успях да разгледам твоя блог. Помислих си колко хубави неща съм пропуснала, докато ме няма...